Thursday, September 18, 2008

Semangat baru Ronaldo

Selepas pemain sayap Cristiano Ronaldo itu diterima kembali ke dalam skuad Manchester United dengan tangan terbuka tapi menegaskan ia masih satu permintaan yang keterlaluan untuk mengharapkan Ronaldo bermula dalam kesebelasan utama berdepan Chelsea.Kerisauan penyokong United akan mengutuk pemain Portugal itu gara-gara keinginannya berpindah ke Real Madrid penghujung musim lalu. Dan aksinya pada setengah jam terakhir ketika berdepan Villarreal, membuktikan dia masih bernafsu menggugat benteng lawan.

Tetapi tidak dapat dinafikan, barisan serangan United bertambah tajam apabila dia dimasukkan, aksi bertenaganya mengejutkan kerana sejak pembedahan buku lali sekembalinya dari Euro 2008.Ia adalah perlawanan pertama untuknya, walaupun sukar tetapi dia membuktikan kemampuan dan melakukannya dengan baik.

1 comment:

yokohamarinos said...

wpun melalui musim rehat yg agak pjg.. tidak menjejaskan prestasinya.... focus dengan apa yg mereka lakukan... begitu juga anda... FOCUS... semoga anda semua juga mempunyai semangat baru dengan kedatangan hari raya nant.... selamat semua... apa2pun... nantkan chelsea vc manchester united....